Måndag

Kom hem från jobbet för ca 40 min sen, ligger nu i sängen och tänkte försöka plugga.
Imorgon har jag inställd Italienska som skulle ha vart 2h, så SOVMORGON. Me like!

Blir en lång skoldag, slutar inte förens 15:50. (fast.. med sovmorgonen blir den ju inte så lång...hih!) Runt 18 ska jag och mamma åter igen på ansiktsbehandling. SÅ skönt! ska även leta efter en ny plattång att köpa.. Har haft sönder ännu en.. så Jag och mitt fluffiga hår går utan plattång nu för tiden.

Förövrigt så är skolan väldigt på just nu, har så mycket att jag inte ens vet vart jag ska börja.. tror vi räknade allt som allt till 11-12 saker att göra, INNAN JUL. Inte okej...

Så, back to pluggandet...blä.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: