Gårdagen

Hade ingen chans att sätta mig vid datorn igår, var fullt upp!

Gick upp runt 8, började jobba kl 10. Det var helt okej, inte så överdrivet mycket folk, men visst var det folk. Det gör mig faktiskt lite irriterad... Det är Julafton, och folk går och äter på donken...? Whai?

Aja, det tog längre tid än jag trodde att städa allting, blev jätte stressad eftersom pappa skulle hämta mig halv 3. Jag fick gå runt kvart i (vilket var jätte snällt!) Så ja, vu hann faktiskt hem till Kalle Anka och pappa var jätte glad!

Mitt i Kalle Anka fick jag ändå gå ut med Melker.. haha hundlivet :')
Även mitt i lottskrapet fick jag gå...

Maten var god, sällskapet var trevligt och fina presenter till alla!
Den bästa julklappen som jag fick var iallafall min lilla älskling, Melker !

Kvällen avslutades med Svensson Svensson och Sällskapsresan!

Hoppas att ni hade det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: