Dansshowen

Ja, igår var den stora dagen, och roligt som fan var det!

Blev en lång dag, gick upp 06:15, blev hämtad i Farsta centrum 8:30 och sedan åkte vu bort till Nacka. Vi började med att testa lite på scenen. Sedan åkte vi ned till sminket.

Första showen började kl 10, andra 13 och den sista 16. I mellan begav vi oss till Nacka forum och gick runt lite. Annars gick tiden faktiskt väldigt snabbt!

Det gick iallafall väldigt bra och är ganska ledsen för att terminen är slut, det var också sista terminen med jossan som lärare, världens bästa. Sorgligt!!

V. 8 drar det igång igen, längtar!!

När jag och Adrian kom hem till mig sedan hade vi gäster, och jag var trött som aldrig förr, somnade ganska bra på stackars Adrian! Haha.

Nu är jag på väg till jobbet, så vi hörs nog lite senare!
Puss!


Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min exklusiva tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/exklusiv-tavling.html#comment

2011-12-11 @ 12:47:36
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: