Onsdag

Hej träningsvärk !

Nu känner man hur lite man rört sig i sommar.. Vår idrotts lektion idag hade temat Kondition och styrka. Varm blev man, trött blev man, svettig blev, törsttig blev man.. Och träningsvärk fick man!

Imorrn har vi till och med turen att ha idrottsdag ! Wiiho!
Om jag klarar av att ens gå imorrn så kommer det nog att gå bra. Kommer nog vara ganska trött annars.

Isamband med stammbytet kommer en elektriker hit och ska fixa all uttag i lägenheten, så under kvällen har jag flyttat om en massa saker i mitt rum. Han kommer redan klockan 7 imorrnbitti, och då måste jag vara ute ur lägenheten.. och idrotten börjar 10.. nice !

Så.. jag går med mamma till jobbet, sen tar jag tuben till socken från Glogen. Perfekt !
Hej jag kommer hälla i mig mängder av choklad!

Menmen.. på Söndag flyttar jag, mamma och lilla basme till mormor.. And the good life starts !


Nattii på er !


Postat av: natha

Men gud va söt bild på dig gumman!

2010-09-12 @ 10:20:34
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: