Måndag

Måndagarna är väl ganska sköna ändå... Börja 12 med bara 2 lektioner.
Just nu är jag trött, trött, trött.  Har en läxa som jag behöver göra... Orkar absolut inte. men MÅSTE.

Imorrn skippar jag friskis, ska ändå dit på Onsdag ! Och på tal om Onsdag,... SKOLFOTOGRAFERING.
Jag och skolfoto har aldrig gått så bra ihop. Ofotogenisk tjej här !

Var med Adrian idag efter skolan, vi gick runt lite överallt och hade det mys. Inser hur gärna jag vill ha en egen lägenhet. Gud så skönt.. att bara komma hem, till sig själv.. hahha nä jag venne. STÖRT !

Nu ska jag försöka bli klar med läxorna innan jag kopplar bort totalt !

PUSSEN !


Postat av: Nathalié Bjarnemark

Haha precis, mitt hår är väldigt slitet nu :P

Jaha, ja men det kan jag ju göra :) jag hör av mig när jag vaknar på Lördag så kommer jag till Farsta när ni är där :)<3

2010-09-27 @ 21:55:45
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: