Måndag

Heeeeeeeeeeeiii

Började inte förens 13:10 idag, lång sovmorgon för en trött tjej !

Hade då en lektion, vi delade ut söta ord och presenter till varandra. Sedan mötte jag lina, vi åkte hem till mig, hämtade en sak och sen vidare till centerum. Vi kollade runt lite.

Vi drog till henne, plugga lite och planerade lite!
Lina är en taggad tjej !!!!!!!!!!!!!!!1 ett

Träffade adrian som följde mig till tunnelbanan, han är världens bästaste.

NU ska jag forsäötta spela ett spel som Lina lurat på mig, HÖRS PÅ FACE.

Puuuuuuuusssssssss

Postat av: Theresé Adelman

Vinnaren av dagens blogg finns nu uppe, kolla om det blev du. Om inte så tackar jag dig för att du deltog :)

2010-10-11 @ 22:26:24
URL: http://thereseadelman.blogg.se/
Postat av: Lina.

TAGGADDDDD TJÄJ

2010-10-12 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: