Bella mitt i natten

Japp, jag är väl galen som skriver dagens inlägg klockan mitt i natten, men har inte haft varken.. nä har bara inte orkat. Timmarna framför datorn i skolan tillbringade jag faktiskt för första gången åt att plugga. Och han bli klar med kommunikationen, just in time !

Träffade Emmeli i Farsta Centrum, hon åt äntligen sin pasta o sen strök vi runt. Nathalie kom förbi för att lämna pengar till mig och blev sedan fast med oss ett tag. Tillslut kände jag att luften gick ur mig så, jag begav mig hemmåt. När jag väl kom hem var jag helt slut och allt var pest. Så blir det när man inte lyckas sova ordentligt antar jag, trött och grinig.

Kvällen har gått åt till att kolla på Idol och Gossip Girl. När det gäller Idol tycker jag att Juryn valde U S L A Wildcards. Bara ett enda bra - Daniel. Men de andra tre ? Jag förstår inte..

Nyaste ändelserna annars... Vattnet i köket är tillbaks, jag har 3 prov nästa vecka som jag inte är säker på alls och.. jag orkar inte plugga eftersom jag är just det, helt slut !

Så, nu antar jag att det är dags att gå och lägga mig, i MIN egna säng (Ä N T L I G E N)

Imorrn ska jag till Sofia en sväg på förmiddagen och hjälpa henne att tona sitt nyklippta fina hår, kommer bli kanoners ! Sen hade jag tänkt ha mooooviie-night-day. Men, ändrade planer... Blir istället middag och kvällsmys med världens bästa! Inte illa va ?!

Aja, puss och Godnatt !



Postat av: Sofia

Taaack för hjälpen idag! :D :D <3

2010-10-02 @ 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: