Vafan...

Heäi kompisar!
Min värsta mardröm är tillbaaaaks ! Fast i en mindre form..( TACK OCH LOV)
Fast stor elr liten form.. de innebär fortfarande att jag måste ta medicin, som jag kan vara allergisk mot och har svårt att ta över huvudtaget!

Det är så kul det där, vid exakt samma datum fick jag det här fast år 2008.. Fast då var det inte kul alls.. Efter att jag hade haft ont i halsen i kankse 1 vecka bröt jag ihop på helgen eftersom jag absolut inte kunde äta. Så vi gick till läkarn, han kolla och såg bara att min hals var skit svullen. Så han trodde att de var ngt allvarligt och skickade mig till Karolinska. När vi kom fram fick vi höra atta hals-specialliseten var borta på ngt.. och skulle komma tillbaka snart.. så det vara bara att vänta. efter 6 härliga timmar fick vi äntligen komma in till den här läkaren som kollade i min hals på 2 minuter och sa sen att de var Halsfluss. Jag fick ngra jävliga tabletter av honom och vi åkte hem. Jag kan inte ens svälja tabaltter så de här var hemskt. Jag försökte ta de så gott de gick men tillslut började jag bara spy upp de, jag krossade de i yoghurt, funkade inte heller.. Så vi ringde efter ny flytande medicin. Den fick ja iallafall ner.. men upp kom den också eftersom det visade sig att jag var allergisk mot den, så där låg jag i vad jag tror var 2-3 veckor och hade ont som fan i halsen, kräktes och hade ont i magen. Åt inget, drack inget.. MARDRÖM. Tillslut slutade vi bara med medicinen och hoppades på att de inte skulle komma tillbaks..

MEN, nu två år senare välkomnar jag halsflussen tillbaks !
Grejen är att jag inte alls känner mig sjuk, en större del av gårdagen hade ja inte ens ont i halsen!!! men, ändå så ska den här jävla flussskiten ha tag i mig..... (SUR tjej)
Så nu ska jag bekämpa den med ngn slags brustablett.. yay.
10 dagar ska jag kämpa med att försöka hålla mitt mag-innehåll på rätt plats.. De kommer bli sjukt jobbigt om jag känner mig själv rätt.. men som tröst så får jag komma tillbaks till skolan redan på torsdag :') Det är allt jag vill!

Ah.. men nu ska jag nog försöka göra ngt bra.. tiep.. ingen aning...

Hare bra man..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: