Pling-pling ?

Min väckarklocka stod på kvart över 7 imorse eftersom jag måste släppa in en målare in i lägenheten..som troligen skulle komma mellan halv 8 - 8. Men jag hade lite svårt för att komma upp så jag satt mitt alarm så de skulle ringa va 3de minut, (SMART!!) för då sover jag inte alls tungt och hör hur lätt som helst ifall de ringer på dörren! Eller..?

Klockan hann iallafall pasera både halv o hel o inget plingande på dörren.. men efter ett tag så kan man inte Snooza och alarmet stänger av sig. Och jag såg att de gjorde de.. men jag tänkte.. näe.. jag kommer ändå inte sova så djupt efter att ha vsknat så många gånger ? Jo tjena... Efter typ två drömmar vakna jag iallafall.. o bah.. nääe.. jhag tror nog ändå att jag skule hört om ngn ringt på dörrn.. Tar fram min mobil som legat PÅ mitt ansikte. 3 sms.. och min sms-signal är ganska hög.. Hehe.. Så panikarn som jag blev börja tänka om han kanske hade plingat på när jag sov elr inte?!

Sen somnade jag om igen..x)

Och nuuu... får de gå som det går!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: