And thats just a TV..

Hur länge har jag vart hemma nu? Imornn blir det en vecka ellr.. näej.. på fredag ! elr ?

Iallfall, efter att ha vart hemma och kollat på tv HELA dagarna så tror jag nog att jag kan alla reklamer utantill nu.. Har tilloch med börjat sätta upp påminnelser om när program som jag tycker är okej börjar.. hehe..

Kommer nog växa fast i sängen.. är så lat att jag ställt datorn på en byrå vid sängen, (Y)
Nu när jag inte är heeeeeeeeeeelt död så orkar jag iallafall sätta på datorn, Stort framsteg ! - elr inte..

Har inte så mycket spännande att skriva om eftersom jag inte gör ngt på dagarna.. Meeeen.. snart kan jag gå till skolan igen och på Lördag ska kommer jag stå vid monter C09:51 på gymnasiemässan (Stockholmsmässan in älvsjö) och locka till nya männiksor till skolan!

kommer stå från 11-14 :)
Kom förbi!



Postat av: Californication Video

Very impressed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: