22 Maj

Åh, har så mycket att göra på nästan ingen tid alls !

Genrepet i morse gick iallafall bra, super svettigt med skit kul ! Jag kände mig inte tillräckligt förberädd när de var vår tur, så jag kom efter ganska ofta, men vad gör de, genrep är ju genrep, inte de allra viktigaste !
Utan det är ju imorgon ! Kollade allt med showerna idag också så det blir rätt, och vi är med i 4 av 5 shower.

Har äntligen städat klart mitt rum, fått de kläder som jag ska ha med mig till Barca tvättade och det mesta är ju inköpt. Som jag sagt tidigare tänker jag inte ha med mig mycket alls, utan låta de tomma utrymmet i väskan gå åt de jag köper där nere, massa massa maaaassaa kläder ! Gaaaaaaaaah !

Förövrigt så skiner solen idag, U N D E R B A R T ! Äntligen Sommar !

Slänger in något Ego pix och såklart ett litet filmklipp från Genrepet !



Videon kommer i ett eget inlägg !


Puss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: