Trött tjej

Är otroligt trött och vilsen!

åh, jag gillar inte Onsdagar, sån sjukt tråkig dag!

Har hände inget jätte spec i skolan idag..Vi hade ett oförberätt NP i svenska och fick tillbaka hördelen av engelskan från igår. Gick väl helt okej, 12/12 och 18/24.

Senare på kvällen så gick jag och Fredrik tillbaks till skolan för att hjälpa Nina (Syo) med att berätta för åk 8's föräldrar om hur vi tänkte med Prao och Gymnasie. Det gick jätte bra. För besväret fick vi 20 kr och en Bio-biljett !

När Nina sen hade pratat klart och mötet var slut stod jag och pratade med Gubben i mer än en halvtimme, orkade inte gå hem. När jag väl var på banan märkte jag hu sjukt kallt de var ute, tog skydd ifrån kylan i varma centrum.

Sen kom jag äntligen hem, och nu kom jag på att jag måste jobba i ett matte-häfte tills imorrn!


Great !

Puss på er!




Fredrik !

Postat av: Fredrik

Fan va vacker jag är (y)

2010-03-17 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: