Torsdag

Jag är inte död, man skulle nästan kunna tro de.. eller hoppas ?

Men, har inte vart så datasugen.. Har fokuserat på bla annat läxor och kompisar. 

Efter vissa saker som hänt så har allt kännts ganska dåligt och meningslöst, men jag är påväg tillbaka, lyckas bara alltid stöta på en motgång. Man kan ju undra vad jag har gjort för fel för att allt ska bli så här ? Men allt som händer har en mening, nu är det bara att vänta. En dag kommer det att visa sig vad meningen för allt det här är.

Öppet hus i skolan igår, Niornas uppträdanden blev ju ganska överkörda av åttornas.. Nej men det gick väl okej, dagen isäg var väl rätt bra, härlig date med Adrian på donken..love.

Dagen idag har vart... sådär. Vart sjukt irriterad.  Det är inte heller så lätt att få ca 12 16-åringar att dansa efter bestämd korografi, när de hellre vill göra annat.. Men Dansträningen i morse gick nog bra. Vi är äntligen på sättovis klara med första låten.. efter väldigt lång tid, för lång tid. Böjar bli bråttom. Imorrn ska vi till 6-orna och lära dem resten. Sen kan vi äntligen börja på en ny låt !

Hade Matteprov också, eller.. Plussa-prov. Vilket var mycket lättare än orginalprovet. För min del.. men varje gång jag säger det får jag mindre poäng än orginlprovet, som jag fick 15p på. Hoppas på högre, annars blir de 15 !

Nu ska jag städa och fortsätta med lite saker, göra rent buren behövs visst göras också. Sen vid 19:30 drar jag väl iväg till dansen.

Ha det bra så länge !

Postat av: Natha

Finns här gullet, you know that! <3

2010-03-12 @ 19:14:11
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: