Tisdag

Bara två dagar kvar sen är det äntligen lov igen !
Längtar lite för mycket. känns som om jag börjar ta ut lovet lite i förväg..inte bra !

Kom precis in efter en promenad runt hela farsta samt en 20 min lång busstur. Blev för kallt mot slutet..

Åh, såg ni hur härligt det var ute idag ? så otroligt fin dag. Log hela vägen hem idag för att luften var så härlig. Ljust och fint..åh ! Blir så glad ! Hippie!

Något som gör mig mindre glad är att det inte är något Desperate Housewives idag !
Ganska elakt att inte visa det idag !

Jag, Anton, Fredrik, Nanding och Jonte fick äntligen tillgång till en danslokal på Morris (Fritidsgård) idag. Otroligt bra !
Vi får alltså komma dit o öva exakt när vi vill ! hur bra som helst.  Första gången var idag då alltså och det gick väl helt okej. Vi börjar komma igång ordentligt. Sen hänger det bara på att försöka få alla andra att fatta grejen.. så det kan se bra ut också !

Får se vad jag hittar på nu..

Pussar !


Postat av: Natha

du blir söt på alla bilder, sötnos.se<3

2010-03-31 @ 07:21:59
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: