Onsdag

Kom precis ur ur duschen, underbart skönt.  Kännt mig äcklig och trött hela dagen !

Dagen rullade på somvanligt. Hade svenska NP, samma som vi har haft innan. När man sitter och diskuterar om olika texter med varandra. Gick jätte bra.

På rasten gick jag och Lina till Centrum en stund. Vår lunch rast är så otroligt tråkig på onsdagar. Från 10.20 - 11.40 och INGEN annan klass har rast.. jätte kul. Så vi gick och köpte bananer och festis till Engelska NP som vi hade någon timme senare.

På den här delen av Eng NP var det som i svenskan, Uppsatsskrivning. Vi fick välja mellan två "kategorier" En om ett tv-program för tonåringar. Vilka idéer vi harför att göra programmet så bra som möjligt, vad vi tycker är bra TV och så.

Den andra kategorin läste jag nästan inte ens. Har för mig att det var något om framtiden. Vilka hopp man hade om framtiden, med sin familj och miljön och så. Men, det gick jätte bra, skrev ut hela häftet, eller ja.. om det gick kommer ju att visa sig. Hoppas på det bästa !

Efter skolan gick jag och Natha till Centrum. Kollade runt och Natha provade alla plagg i hela centrum, skit söt.
Men, till slut köpte hon en kjol och vi båda lite underkläder.


Nanding ringde för några minuter sen, så ska fortsätta prata med henne nu.

Kramar !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: