Hård dag på jobbet

Då var måndagen äntligen över.
No provet gick helt okej och debatt skrivningen vill jag inte snacka om.. har ingen anning om hur det gick. Skrev bara en massa skit.

Imorrn är det Nationella prov i Engelska, har inte orkat tänka på de.. Paniken lär ju komma minuterna innan.. Åh.. jag är DÖD.

Efter skolan drog jag till Friskis och hämtade ut biljetterna till träningspasset. (passet är så populärt att platserna försvinner hur snabbt som helst) Träffade Killarna fårn klassen och Natha där. Killarna fegade ur som vanligt men Natha vågade sig på ett Skivstångs-pass med mig och mamma. ah.. ni kan ju fråga henne hur hon känner sig just nu.. tungt var det ! Lovar att Killarna inte hade klarat en sekund !


och ja, nu sitter jag här. Sliten!

Drar väl o duschar snart, vi hörs senare !

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: