Fredag..

Nu är jag hemma och uttråkad !

Dagen idag har väl vart..givande.

Började med att Dessis mobilalarm skrämde ihjäl oss genom att vibrera ehm.. onormlat ?
Men.. trött flickor som vi var så låg vi kvar i minst en halv timme innan vi gick upp och gjorde oss i ordning.

Vi stack till centrum och åt frukost, efter det gick vi runt o snacka. Skulle träffa Jonte och Nanding utan för F&S vid 12 tiden. Blev inte riktigt så.

Jag och Dessi gick äntligen bort till tuben för att snacka med dem, vilket är något vi sagt att vi ska göra ända sen sommaren. Men de hade möte när vi kom det så vi satte oss och väntade i ungefär 45 min på att de skulle bli klara. Men tillslut fick vi snacka med en kille som berättade allt vi behövde visa och visade det vi ville ha ha visat.

Sen, kunde jag äntligen gå bort och träffa Nanding och Jonte, bara en timme försenad.
Vi tränade en liten stund, Nanding gick ganska tidigt, efter det gjorde jag och Jonte så mycket heller.. vi bytte om och tog en lång promenad runt hela Farsta, som ni redan vet. Sen drog vi hem till Jonte. Skratt Skratt!

Och nu. Är jag för första gången på väldigt många dagar, Ensam.

Gillar det inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: