03:44

Har vart otroligt trött och borta hela dagen men ändå så har jag inte lagt mig än..stört !

Dagen har vart ganska lugn, nästan tråkig. har inte hänt mycket alls. Underkvällen har jag haft otroligt roliga konversatioer på skype med en massa olika. Den här bloggen kom även till.

Helgen kommer väl bli sjukt kul !
Imorgon åker jag och Petra in till stan en stund och sedan tjejkväll/natt hos natha, Underbart !
Söndagen är jag förvirrad över, vet inte vad som händer.. hör av er om ni vill eller om vi har bestämt något, jag är lost !

Just nu snackar jag med Petra, Oskar och Arvid på skype. Arvid och Oskar spelar WoW och jag och Petra spelat Patiensdull på msn, great!

Det börjar bli riktigt kallt nu också.. borde nog sova snart!

Vi hörs mer senare !

Postat av: S Å P B U B B L A N

Sv; Den är så jäääkla bra!!!

2010-03-20 @ 11:08:09
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vacker flicka i headern där!

Superfin blogg :)

Just nu ger jag ut lockerzkonton på min blogg :)

2010-03-20 @ 12:04:21
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: