00:26


Okej !
Mina planer för morgondagen (idag) har jag helt lagt ner!
Det blev totalt för mycket för min blonda hjärna, så jag håller mig till de enkla.

Men, efter flerahundra samtal och tjaffs tror jag att jag lyckades få ihop dagen!
Blev lite galet inbjuden till att följa med o bada klockan 9 på morgonen. Tänkte på att följa med ett tag..men sen kom jag på att jag är en trött flicka..och jag orkar inte stressa ! så det blev ett Nej.
Och.. det finns ju annat man kan göra som lockar liiiite mer..

Om allt går som jag tänkt så träffar jag väl Adrian på dagen, lite senare träffar vi Emmeli. Vi fixar lite saker vi måste göra i Centrum innan vi åker vidare till Hökarängen och träffar de andra. Och sen som vanligt Bio på Heron.
10 biljetter är bokade, cred till mig! om något råkar gå fel..är jag troligen död.


Jag har också lyckats samla på mig hela 27 spellistor på Spotify.. Så jag ska återgå till mitt musikmissbruk!

- Skicka era !



Godnatt på er!


Postat av: Emilie o Stina

Taack detsamma! :)

2010-03-02 @ 12:49:58
URL: http://emilieostina.blogg.se/
Postat av: Natha

DU ÄR SÅ JÄVLA SÖT!!!

2010-03-02 @ 19:38:41
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: