Underbara helg !

ÅH!

Helt slut efter den här super roliga helgen !

Började med att jag skyndade iväg till bussen efter att jag hade ätit frukost i Lördags. Träffade Caroline Å vid henns hus så gick vi gementsamt bort till Baksidan av Vår Teater och Genrepet.

Även fast det var så tidigt på dan så var det en härlig känsla där inne, vi stod och dansa med i musiken till de andra nummerna och hade allmänt kul. När det väl var vår grupp som skulle framträda gjorde jag väl bort mig...ganska totalt, genom att rammla, tappa bort mig och glömma bort vitiga saker.. PINSAM TJEJ!

Men, idag på showen gick allt jätte bra! Vi hade jätte kul både på scen och "under" Tycker att hela gruppen kom varandra närmare! Något som var jobbigt var väl att första showen (av fyra) började redan vid tio. Blev väldigt tidigt och stressigt imorse ;o.

Nu ikväll så har Caroline P vart här, vi skulle skriva till det sista på vår hemtenta, men insåg att allt vi skrivt inte hade ngt med frågan isig att göra.. så vi fick börja om och känner att det har aboslut inte var vad jag behöver just nu... Som tur är har vi 2 timmar på oss imorrn också.. Om vi har tur kanske vi iallafall kan skrapa ihop ett VG.

Igår kväll var jag bjuden hem till Nanding då hennes bror och hans fru hade en liten fest för dera nyfödda dotter Naima. Det var en massa folk där ingen där kände alla..haha men kul och trevligt var de.. Och lilla Naima är ju SÅ SÖT !
Sedan mötte jag Adrian i centrum, vi åkte hem till mig och hade en riktigt mys kväll! Helt underbart var det<3

Just nu sitter jag och drar med SAM- hemtentan.. USCH.

en sak till! Om jag inte har en dator i närheten använder jag oftast min ipod, och om de finns intenet anslutning så kan jag ändå inte skriva till bloggen.. så om jag är tex i skolan inne på en lektion kanske jag skriver mitt inlägg på Twitter ist! Bara så ni vet! Där heter jag Beellalalala.

Aja guys!
Hare bra :)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: