Plugg !

Okej.. nu börjar läxorna rulla in.. jag är nog inte riktigt säker på vad vi har.. Men vet ändå att jag har mycket att göra. Håller just nu på att skriva ihop grupparbetet om Sveriges statsskick. Ska väl ta i tu och läsa ett engelska häfte när jag är klar. Eller så sätter jag väl bara igång wow..!

Känns ändå skönt att vi har kommit igång nu, hatar att fastna i den där sega väntan. Att jag skrev de här nu kommer jag nog att ångra om några månader när allt är för jävla jobbigt... Menmen !

Stannade kvar i skolan ett tag efter jag slutade idag.. vet inte riktigt varför, partade med några och fick sällskap till tunnelbanan. Träffade på Emmeli och hennes mamma som var o shoppade loss i centrum, var med de ett tag tills Adrian kom. Vi gick runt lite och köpte ett par skor till honom. Såå, inga mer trasiga skor !

Nu ska jag fortsätt med mitt mini-plugg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: