Påsk

Jag tror inte att jag gillar lov längre..

Har aldrig haft så här tråkigt i hela mitt liv ! Och inte blir det bättre av att alla är bortresta eller upptagna med massa annat.. Finns det någon gullig själ som har tid för mig ?!

Var hos mormor tidigare idag, Fikade och kollade på film.. Inte så mycket mer med det..
Kom hem.. and thats is ! Otroligt interessant liv !

Men, antar att veckan blir trevligare, annars är jag väl lite körd !

Kvällen har jag spenderat med Hom I met you Mother, musik och Harpan.. Great !

Hoppas ni haft en bra Påsk !



Postat av: Natha

2010-04-03 @ 22:05:56
URL: http://f
Postat av: Natha

färgat håret? det var skit snyggt!

självklart kan vi träffas på lovet :) men jag drar till sälen imorgon och kommer hem på torsdag. vad sägs om kanske fredag lördag eller söndag? :) vi kan ju smsa lite om det. glad påsk sötnos :) !

love you <3

2010-04-03 @ 22:07:38
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: