Lördag

Usch, lika grått ute idag.. Vill ha värme och sol, nu !

Och, nu är lovet slut också.. På Måndag börjar skolan igen och allt blir som vanligt!
Men inte så långt kvar nu, bara 60 dagar kvar till skolan slutar !
60 dagar kan väl inte gå sååå långsamt..eller ?

Idag ska äntligen mina cyklar bli lagade. (Eller.. mina och mina... Mamma och jag delar på 2 st)
En kompis till pappa ska komma hit och laga dom, samt äta middag med oss. Antar att pappa kommer slänga ihop ngt riktigt stort, just för att vi har besök.

Kanske ska sepndera dagen med Nathalie B . Beror på om hon kan.
Annars tänkte jag rulla över till Sovande pojkvän, och hoppas att han fortfarande sover såklat.. så kanske jag har en chans att överaska honom och få honom på bättre humör !


Önska mig lycka till !

Puss!

Världens sötste kille


Postat av: Jocke

Tack så mycket, din blogg är också fin :)

2010-04-10 @ 12:53:13
URL: http://jockeahlen.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en fin dag idag! :)

2010-04-10 @ 17:46:17
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: