22:59; Det gäller att bjuda på sig själv.

Och så var man hemma.

Filmen var inte direkt jätte bra, men helt okej.. Ganska tråkig imellanåt.
De här med 3D var ganska irriterande.. Och jobbigt. Men det funkade väl. Som tur var, för både mig och min omgivning blev jag aldrig särskilt rädd. Så inga plötsliga ryck från min sida !
Däremot är jag otroligt cool i mina nya Glasögon !

Om jag vaknar i rätt tid imorgon ska jag nog passa på att städa, och göra rent lilla Bamses bur.
Möta Adrian I centrum och köpa mat, gå hem och äta. Underbart !

Och, jag vet att ni undrar över mina coola glasögon..och därför har jag förberätt olika faces !


Börjar stolt med mitt Cool-face.



Flirt-face


Cute-face


Fuck-face


Great-face


Scared/Panic-face


Music-face


Other music-face



Om ni har tur får jag det ännu tråkigare under kvällen/natten och slänger in några fler söta bilder !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: