Svar

 

Roligaste som hänt uner lågstadiet?
Hm..Under lågstadiet..det var ett tag sen,..Förutom att allt var så nytt o spännande..
Måste det vara allt som jag gjorde på Akro (Akrobaterna,Fritidshem) Café med cabare, Bjursås, 3:ornas avslutning och allt där i mellan.
-Mellanstadiet?
Hahah, Mellanstadiet..ah. Måste vara en av de roligaste tiderna. klassen under 4an, 5an och 6an var underbar glömmer den absolut ALDRIG. Vi alltid så kul. Alla raster, alla lektioner när vi drev Annika (lärare) till vansinne. åh.. härliga tider !
-Högstadiet?
Högstadiet..måste vara lite samma som inför lågstadiet..Nu var det ny skola och nya människor. Och nu är jag inne på 3dje och sista året i högstadiet..kul !
Varför ser du fram emot niornas bal men inte avslutnigen när niornas bal i princip är niornas avslutning?
Ända sen jag fick höra talas som "niornas bal" har jag längtat till den. Det är liksom en sån fin grej..en självklarhet. Efter alla år i grundskolan får man avsluta det med en fin och elegant bal. Var ju med och servera på niornas bal nu i våras och det var så vakert..Längtar så mycket ! Och ja..det påsättochvis en avslutning..men en riktigt fin en. Jag längtar inte till avslutningen för att jag inte vill lämna Kvicken, det är en sån underbar skola med underbara människor. Tanken på att precis alla i 9an bara ska splittras o spridas ut i olika gymnasium..att kanske faktiskt aldrig få se vissa mer igen..inte kul.
Hur kan man bli lika cool som du?
haha, jag vet inte.. medfött ;)
Vilken är din favorit film? ::)
åh, svåår fråga ! För jag vet ju iiinte !
Gillar de flästa filmer...men potter filmerna har ju absolut en stjärna ikanten ;)
När du fixar dina bilder eller header vad för program använder du ?
Jag använder mig av Photoshop och picnik.se !
Är du taggad inför CB?
SOM FAN!
längtar jätte mycket ! Har väntat på dom ända sen dom åkte härifrån förra året, och nu är det äntligen dax igen!
Cinema Bizarre, välkommna till sverige, igen !
Vilken tid föddes du?
Hmm..har för mig att det var vid 13 tiden..:)
Vad är din favorit mat?
Gillar det mesta..kan inte säga att jag har ngn favorit favorit..
Vad skulle du ta med dig till en öde ö om du bara fick välja 5 saker?
Mobil/ipod
båt
karta
MAAAAT
Vem skulle du ta med dig till en öde ö om du var tvungen att ta med 3 personer?
För mig skulle det räcka mycket väl med att bara ha med mig Adrian.. Men om det måste vara 3 pers så..
Adrian
Natha
Nanding  kanske.. jag venne...Vill bara ha med mig Adrian..(aa)

Vad tänker du på precis nu?
Varför Adrian gör som han gör..
Vad åt du idag?
Pasta..Italian u know ;)


Det var de! Fortsätt skriva in frågor nu !

Postat av: EL FREDRIKO

Vilken är din favorit läsk?

Favorit godis?

2009-09-07 @ 16:18:45
Postat av: Anonym

Varför är du arg på martin i klassen?

2009-09-07 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: