Snart...!

Hejhej !

Ska snart svara på alla frågor !

Tänkte bara berätta vad jag har haft för mig idag.

Började med att cykla till Felx Sportclub o betala min dans (845kr) Sen Cyklade jag och Nanding vidare till Gullmarsplan..Efter lite roliga vägar och hissar kom vi dit. När vi väl var framme där fortsatte vi till Årsta där Nanding skulle leta prao. Vi fick ihop 7 telefonnummer som hon skulle ringa till på Måndag då chefen är där.

Efter det cyklade vi tillbaka hem till henne, där hennes bror som bor i Amerika var, han hade haft en sak att göra här i sverige och passade på att hälsa på familjen, Och dom skulle ut och äta ikväll på ett nice ställe..så jag hjälpte Nanding att fixa sig medan vi kollade på en Michael Jacksson DVD.

De är väll ungefär det.. Just.. Någon som har sett filmen "Drag me to hell" ? :O

Puss ! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: