Middag

Hej :)

Kom hem för ett ganska bra tag sen, lagade gröt och gjorde sedan rent buren.

Jag och Carro kom iallafall iväg till hennes skola tillslut. Hon missade dock sin första lektion men..Man kan inte alltid hjälpa att man försover sig.

Jag har iallafall inte ändrat åsikt om den skolan, Fängelse säger jag bara. Den är ganska fin utifrån, men inuti...

Allting är så sjukt annorlunda där än kvicken. Inte minst deras matte lektion :O SHIT. Känndes som om man var helt blåst. fattade INGENTING.

Fick äntligen träffa min älskling Hediyeh idag också ! Faaan vad jag har saknat henne, har inte träffat henne på ett år. Det var riktigt kul ! Vi hade så mycket att prata om men så lite tid.."/

På vägen hem träffade vi på Daniel som praoar på  7eleven där vid Carros skola, haha.. onödig information.

Nu ska jag nog ta och sminka om mig och sen dra vidare till Nanding, har ingen lust att "klä upp mig" och fixa mig så mycket. Kommer säkert att ångra det (a)

Så, nu ska jag sätta igång, nås på mobilen hela kvällen, puss på er !

Postat av: D E L L A

hihi, allt bra då? :)

2009-09-25 @ 21:11:13
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: