Lördag !

Hej på er !
Skrev aldrig igår, Fick aldrig chansen...Först var Nanding här och sen Carro.. som drog vid halv tolv, och då var jag allt för trött..

SO-testet gick bra, väldigt bra faktiskt..(tror jag) Det visar sig att se.
Vi började äntligen med Face down på Musiken, fan va gött !
Valde att spela gitarr den här gången och det går jätte bra, låten består nästan bara av power ackord så, det är najs.

Har äntligen fått mina pengar ! så nu ska jag strax dra till centrum, men det är ju CB konsert nu i oktober också..måste spara pengar dit..fan.
Lina ska ha 200 också..åååååh, hejdå mina efterlängtade pengar...


Nu måste jag göra mig klar, puss på er !

Postat av: D E L L A

Ha en fin söndag :)!

2009-09-20 @ 11:30:28
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: