lalallala

Hejsan..

Förlåt för att jag inte skrev något imorse..vet faktiskt inte varför jag inte gjorde de..spelade vll gitarr eller något :P

Blev lite ändrade planer idag..

Från första början var det meningen att jag skulle till Nanding vid halv 6..men hon flyttade upp det till nästa lördag - brist på folk.

Och sen igår kväll bestämde jag med Ellen att vi skulle på gå på bio idag, först lunch o shopping, sen bio. Men eftersom jag fortfarande är ganska förkyld ville jag inte åka tunnelbana o sitta i en salong med massa människor som kanske också är små sjuka och kan göra det värre... SÅ det blev inte heller av..

Jag städade lite, gjorde rent buren åt mina marsvin..sen Cyklade jag hem till Adrian..

Vi hade det mysig :) (a)

Och nudå.vad händer nu ?
Sandra kanske ska komma hit med sin sjukdom..:O

Vad ska ni göra ikväll ?
Skriv !



Kändisdjungeln ? (a)

Postat av: lattemorsa

Kändisdjunglen var asdåligt tyckte jag : (

2009-09-12 @ 20:52:08
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jo verkligen med tanken på vilekn utväxt jag hade xD

2009-09-12 @ 23:20:39
URL: http://egorsamarin.blogg.se/
Postat av: Kiro

jag ska bara sitta och lira wow!!:D

2009-09-13 @ 00:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: