Hej !

Halloj, Liten trött Bella här..

blev inget inlägg igår..Hade inte på datorn ngt igår alls  :O
Efter en timmes sämn gick jag till skolan, när skoldagen var slut hjälpte jag pappa med maten, sen fixade jag massa saker med cykeln, köpte lite nya saker o så. Sen cyklade jag iväg till Adrian. Vi kollade film, I taket lyser stjärnorna.. Ända anledningen var att han inte orkade läsa boken..

När jag var hemma igen somnade jag direkt, great !


Imorse...hm..gick upp i hyffsad tid, hann ändå ingenting..Bussen kom inte..kom försent..wiiho.
Lyckades iallafall vara på alla lektioner idag ! Wooh !

Drog tll Centrum med Natha efter skolan, sen träffade vi Lina o Jennifer..satt i 2 timmar på donken o snackade massa skit, skoj !

Drog till dansen sen, vi hade improvation..fyfaaaaaaan. Kul o så..men min fantasi sviker mig..vikket är ganska ovanligt..:S Ny lärare, Jossan. Hon är grym, men hennes huvud stil är street oach afrikanskt tror jag..:O och de visade sig att min grupp inte bara är mordern utan "Prova på allting" så..hahah. Hej rumpdans ! Men idag körde vi iallafall mest mordernt..om man inte tänker på elverkesdansen vi körde ett tag xD

Temat till showen ska vara film igen..kul ! Förra gången det var film fick jag High school musikal, någon annan jag inte vet namnet på och ghostbusters..haha. Vi får se vad det blir nu :D

Nu borde jag nog plugga till provet på torsdag..HK..meeeen, eftersom alla lärare älskar mig har jag fått till en deal med läraen..nej men hon var snäll o gav mig lite spec undantag med provet..eftersom det vart lite.. ah..jobbigt nu.

Men vi vet nog både du o jag att det inte kommer bli ngt pluggande..om inte ngn bombar med tjat !

Puss på er !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: