Godmorgon..

Åh, har väntat hela morgonen på att Nanding ska svara i telefon, nu gjorde hon de äntligen.
Vi hade tänkt ta en cykeltur till Årsta där hon ska leta praoplats. (har vart ÖVERALLT)

Men innan de så ska vi först försöka hitta till min nya danslokal och lämna pengar till kursen. Annras får jag inte vara me :O

Kommer att dansa på Tisdgar kl 19.00 till ca 20.00.

Eftersom min gamla lokal stängdes ner och "Flyttade" till den här lokalen..men den dansgrupp som jag hade och som jag också lyckades nå toppen på (F2) tog dom bort i samband med flytten..så..Kul.

Men tror jag börjat i en mordern grupp nu, en kompis från förra gruppen är också med så, det kommer bli najs, Aldrig att jag ger upp 9 års dansande för att dom byter lokal !

Puss på er :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: