Bye school !

Hej på er !

Väääldigt seg dag idag..Vanliga lektioner och så, Hemkunskapen var krävande..Soppa och bröd på 90 min..vad man än gjorde hade läraren synpunkter på det..men fick iallafall veta att jag jobbat på VG-nivå..bättre än inget.
Vill ha MVG... !

Matte lektionen var hur oseriös som helst..iallfall för min del..hade inge böcker så gjorde inte så mycket. Lånade en bok dom sista 15 minuterna..(a)

Jag och Lina Svedberg åkte in till stan efter den lektionen. Letade efter en födelsdagspreser som Lina skulle köpa till Nanding..(som fyllde år för en månad sen) och hennes pappa. Det gick ganska snabbt.. och sen var vi bara fast på Weekday. Älska älska älska.. Om man bara såg liiiiite bättre ut och vågade..fyfan vajag skulle älska mig själv.
Kläderna där är så jävla balla..åh.

På vägen hem var vi liiite barnsliga och kollade på Happy Tree friends..(a)
Såå.. alla på tunnelbanan fick stå ut med våra "åååh, naaaw, Neeej !!, AJ ! "

Nu på kvällen har det hänt ngt alls..blev hlet plötsligt väldigt trött och..ledsen.
La mig och läste lite, kollade på idol o spelade några spel på FB. Fixade några filmer.

Juste,..Fick min mentors kaffe idag, fan va han är grym på att göra bra kaffe ! Var tvungen att säga de..(a)

Ingen skola på två veckor nu då ! :D
Studiedag imorrn, och sen två veckor prao, SKÖNT !

Ska dock till Carros skola imorrn..Matteus. Så..blir att gå upp klockan 6 imorrn iallafall då. Ska träffa henne 07:35 vid pendeltåget imorrn.

Nu ska jag kolla på film !
Puss på er !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: