Äntligen !

Ååååhåh! Äntligen klar med alla prov före praoen ! Skönt skönt skönt !
Eller..fortsättningen på svenska provet är imorrn..men det räknas inte. Gjorde största delen av den idag.

No provet gick överaskande bra..(aaaaaaaaaa) och SO provet var muntligt..fick typ två frågor..eller det var mest två "tillägg"

Efter skolan åkte jag, Natha och Filip in till stan. Dels för att Filip skulle shoppa och för att jag skulle besöka min prao. Jag och natha gav Filip massa bra råd om kläder han borde köpa..men antigen var de för stora, för långa eller för gay.. Han hittade tillslut 3 tröjor som både vi och han själv gillade.

Sprang in snabbt på Apoteket och kollade så allt var bra med praoen och så.. Grönt !

Axel och Wilhelm kom förbi en stund också, kul att träffa dom :)

Jag och filip fortsatte shoppingturen i Farsta centrum. Filip köpte sin väska och ett par byxor till mig..(a)
Dom byxor som han själv letade efter var bort blåsta..ingenstans fanns dom..iallafall inte i hans storlek..

Nu på kvällen har jag vart med Adrian..Försökt plugga lite med honom eftersom att han har NO prov imorrn..men nej. Inte så lätt att försöka lära någon ngt när han inte vill lära sig..Sen kollade vi iaf idol. Känner att jag skriver väldigt ointeressant..orkar inte skriva ordentligt..(a)

Föresten, här är låten som vi ska dansa till !

Colbie Caillat - Fearless





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: