2 September

Om man ska gå efter månaderna så skulle vi vara påväg in till hösten nu. Och när man ser på vädret börjar man tveka..det är fortfarande varmt och klibbigt..Det kanske regnar lite då och då..men isåfall bara en liten stund, men mycket den stunden.

Hade första delen av Grundkurs (Religion) läxförhöret idag. Vi skulle skriva om först Basic om Livsåskådningar, vad som är typiskt för en. Och sen våra egna Livsåskådningar. Kännde mig ganska duktig..Vi fick ett pappar att skriva på plus baksidan på det..jag skrev båda plus ett halvf till...(a)

Efter de har det bara vart jobbigt..Usch..

Fick våra Praoplatser idag också. Jag hamnade på FRIDA förlag. (!!!!!!!!!!!!!!!)
Frågade dom i 8an om prao men då var det fullt, och nu lyckades Nina (SYO) Fixa den platsen åt mig, helt otroligt bra ! :D


nu tänker jag gå ut !

Puss ! :*

Postat av: lattemorsa

Kul att vara på FRIDA Förlag : )

Du måste berätta mer...

2009-09-03 @ 09:16:50
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: