Fanta o jordnötter...

Jaha..så var den här dagen slut :)

Melodifestivalen som i vanligafall är ngt av det bästa som finns kan slänga sig i väggen...Sugiga artister som gick vidare..-.- fast..varför skylle på Programmet när jag borde skylla på svenska folket...VAFAN ÄR DET ME ER ?!

aja..sitter just nu me ett glas av (godaste) Fanta och jordnötter,..ni får ha en fortsatt trevlig kväll..jag kan göra det lite trevlugare för er med lite musik ? :)<3
 
            

Kvällens lyckopiller...xD


Pussar :)<333

Postat av: Petra

den va ju fan bra! iaf bättre än den dära opera sångaren som jag hörde på tvn.. -.-

2009-03-01 @ 10:35:23
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: Lina.

Den enda som har varit bra detta året är Lasse, min Lasse.

Och han är ändå ingen melodifestival-människa. Han är live-människa, festival-människa, han är bäst.

<3

2009-03-01 @ 16:12:50
URL: http://colourfulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: