20 Mars

Hejhej :)

nu börjar klockan bli mycket..den är redan 02:47  hm, börjar faktist bli lute trött :)

Men dagen idag jar vart helt okej.. Kom till skolan vid 10:30 men skippade första lektionen..orkade bara inte satt och pluggade med natha inför Svenska provet ist..Åt ingen lunch heller..men sen hade jag iaf en trevlig rast med Adrian, Nanding och Lina S :) Sen kom ju det hemska Svenska provet, Ordklasser.. Gick sådär..hoppas på att bli minst Godkännd ! Sen hade jag den sista och längsta lektionen.. Hemkunskap. Har märkt att om man fattar vad det är hon snackar om så går tiden fakttist ganska snabbt :) såå efter hon snackat i typ 70 år fick vi börja laga mat :) Biffstroganoff.. Min blev faktist god :) men Riset råkade bli liiiite cp..men gott :)

När dagen äntligen var slut 16.05 drog jag, Alfred, Emmeli och ngn liten figur till Centrum. När vu hade vart där ett tag träffade vi på Adrian och Bilbo som vi var med resten av tiden :)  Gullungar allihopa <3 Förutom när man blir intvingad på äckliga Lidl..uuuuch !

Fick min kollo lapp tbx också..Blev Björkbacken musik kollo..mitt andra hands val  (:
Fick många överaskningar den här kvällen, Älsklingen adrian som satt i min trappuppgång o väntade på att jag skulle komma ut mitt i natten.."/ älskar dig mest <3 Och Bilbo som nog bara ville komma in ;)

Det var väll allt just nu, Puss på er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: