17 mars

Hejsan hejsan :)

Har vart en ganska skön dag idag, Började 09.25 + pappa körde mig till skolan! soft, soft, soft !
Merzi på matten och NO, alltid lika kul :) Dans på idrotten,,skit kul ! :D Sen skippade jag och petra Bild lektionen..Jag hjälpte pretra lite o sen satt vi o snackade med Merzi i ljushallen :))

Musik sista lektionen, Cesar va sjuk så vi hade Gubben...jag var kvar så länge man fick (a) Men lyssnade när killarna spelade lite musik., lät jätte bra :)

Efter en vääääldigt lång tid kom jag och Lina S äntligen hem till mig. Vi har under kvällen tränat på våran dansuppgift i idrotten. vi har kommit ganska långt och det ska fan bli bra ! :D

Just nu kollar jag lite på tv :) "Den rätta för Rosing" Och snart börjar äntligen DH ! :)


Btw, igår hade jag o Adrian vart tsm 1 månad :)<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: