15 mars

Tjoho :)

Tänk om snön bara kunde försvinna snart..fan vilken lycka !

Idag har jag vart med Filip hela dagen :) Vi träffades ungefär vid tolv. Sen har bara gått runt och haft kul i centrum :) haha. Efter ca 3h träffade vi Annika också. Då fick hon föja med oss på våran vandring i centrum. Efter ett tag Träffade vi även på Sandra och hennes kompis My. När Annika stack kom Natha också :) Vi fortsatte att gå runt o skrika..sen kom Adrian :)<3
hm. ja.. Vi satt o skratta :) haha. men sen gick jag o träffade mamma vid Friskis, vi tränade ett medel pass o sen hem.

Det var min lilla söndag :) vad har ni gjort ?

Imorrn ska vi ha simprov.. åh jag har ingen lust för det.."/ men men.. Vi skippar visst musiken imorrn men vet inte om vi slutar efter simningen...

Ska möta Sandra 07.25 imorrn bitti, sen tar vi tunnelbanan tsm me Filfip till natha. Sen går vi alla tillsammans till skolan som en stor familj,..xD

Filip :) ( Kungen ;) )


Jag och Filip gillar BR :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: