16 Januari

hmm, hej ?
Kommer ni ihåg mig ?  hahah. ja, jag har vart sämst, sämst, SÄMST som inte har skrivigt på ungefär en vecka ! Men ja..har ingen bättre förklaring än att Skolan har börjat. Och eftersom jag inte har skrivigt på så länge får jag väll skriva ett långt ch onödigt idag. Jag är inte säker på att jag kommer ihåg vad jag har gjort under veckan som gått men gör mitt bästa ;) Let's go !

Måndag 12/1: Själva skoldagen var nog ganska seg. Första dagen med riktigt schema HELA dagen. Men sen efter skolan gick jag, Sandra och Adrian till Farsta Centrum. Jag köpte en BH och Sandra skulle träffa sin kompis Sofie. När Sandra träffat sin kompis var det meningen att jag skulle gå hem men jag fastnade ute med Adrian. Vi gick runt lite överallt i farsta, kanske 2-3 timmar elr så. Jätte roligt. Men sen var jag så taskig som lämnade honom vid en busshållplats..SOm tur var kom  hans buss 2-3 minuter efter jag hade åkt med min..Puss på honom:)

Tisdag 13/1: Kommer inte ihåg så mycket av den här dagen..Vilket betyder att det inte hände något speciellt..

Onsdag 14/1: Klassen åkte in till Medborgarplatesen. Vi skulle till kulturskolan och göra Diditala berättelser igen :) Nanding som jag arbetade med var såklart sjuk så jag fick göra våran själv, solo, alone...suck. Men vi hade jätte kul :) Oskar och Arvid som satt brevid mig hade nog roligast. Men på slutet tävlade jag och Oskar mest om vem som kunde göra snyggaste soundet på Garageband ;) Efter det åkta jag och några andra tillbaka till skolan. VI träffade några från pararellklassen som nyss hade slutat. Så vi tog sällskap hem. Jag och hittade Adrian i skolan också som gick med oss. När alla skilldes åt gick jag och Adrian till Centrum. JAg letade efter prao och annat. Sen efter vi vart runt lite hittade vi sebbe sittandes på en resturang helt själv. Han åt Sushi..Som jag smakade lite av. Har fortfarande inte bestämt mig om det var gott elr inte. Jag smakade också av ngt väääldigt starkt..hehe (a)  Sen gick vi tre runt lite i centrum. Efter det gick vi på en prommenad som slutade med att vi så klart skulle klättra upp i mörka skogen -,- Hata skog. Och såklart rammalde jag hit o dit och båda två skratta. Vi tog en tur hem till Kevin också. Han och Tamim satt vid datorn när vi kom in i rummet. Jag kunde äntligen få tillbaka min Palestinasjal som han har "lånat" i typ 3 månder...När jag hade fått tag i sjalen gick vi där ifrån. När vi närmade oss mitt hur var sebbe tvungen att gå. Jag och Adrian gick upp till mig och typ..Nördade oss vid datorn.  Sen gick jag med Adrian till en busshållplats någonstans och väntade med honom tills hans buss kom. Det var ungefär allt om den dagen...förutom att mina föräldrar är pinsamma...

Torsdag 15/1:  Hm, hände nog inte ngt spec  den här dagen heller...Både Johan och Tomas (lärare) var sjuka...så vi hade en vikare på våran Svenska lektion, En extra Engelska timme på våran ena SO lektion och sen Pilates träning på vår andra...Sen hade vi håltimme..men jag och Arvid hade Styrelsemöte, vi kollade på olika loggor till våra nya skoltröjor. Sen beställde vi massa saker till oss och massa annat. Efter det gick jag ner till min extra slöjd lektion..Fick inte så mycket gjort (inte många osm fick det) och våran lärare var inte så glad efter det. När jag slutade för dagen gick jag till Centrum med Sofia och Melanie. Skulle igentligen till Natha men kännde att det skulle bli för stressigt. Gick ändå hem tidigare än vad jag behövde.

Fredag 16/1(idag): Började med Katastof. Vaknade vid 04.45. Sen lyckades jga somna om men vaknade inte förän 08.20. Och gissa när min första lektion börjar...jo 08.20! Grattis till mig. Så jag skyndade mig till skolan. Sen rullade väll allt på som vanligt. Slöjden var extra seg idag... Efter skolan gick jag ner mot Farsta Centrum. (igen) Träffade på Bilbo, Sebbe och Tovi. Dom bråkade och höll på som vanligt. När dom gick sprang jag in på Salong Magriffe för en klippning. Utan för fönstret stod Anton och Oskar och terrade mig. Efter klippningen gick vi in i centrum. Jag köpte hår färg och sen gick vi alla hem. Men för alla som blev nyfikna på mitt hår nu så kan jag säga att man inte ser någon skillnad...

Det var det ! Imorgon ska jag och Lina K på Cinema BIzarre Fan träff ! Skoj skoj !
Hörs då, Hare KING <33

                    

Postat av: Petra

dom va inte sjuka ?

johan va på kulturskolan och tomas på mattekonferens

kram <3

2009-01-17 @ 14:34:53
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: