Godkväll alla bloggare :)

Ja, Så här har min dag varit då.

Skulle ju träna med Nanding i morse..Gick dit o allt men det blev ett missförstånd så ingen träning..Gick alltså upp så tidigt i onödan..-.-

Men vi gick runt i centrum lite grann..Nanding köppte ett hårspray på åhlens för kanske 40kr..Isadora. Lukata skit gott :)

Sen drog vi hem till mig och rotade lite bland alla mina gamla CD-skivor..haha hittade mycket kul där, vi satt på lite musik och mja..vetn inte riktigt va nanidng gjorde..själv satt jag o sorterade lite grejjer i en av mina lådor.

Sen så satte vi oss vid datorn och pratade med några vänner på skype och MSN. hade även på Camen.
sen tog vi massa kort och spelade in massa driv videos..SKIT KUL! hahah :)

Pappa har också bjudit hem en vän på middah, Kenta. så vi  har ätit o pratat..ganska interessant faktist ! :D
hihi, sen har jag väll diskat o så...och nu Börjar snart lördagens höjdpunk..MELODIFESTIVALEN ! :DDDD

hahah, älska älska älska ! I kväll håller jag nog på Sarah dawn finer ! hon har så sjuuukt bra röst !
Men nu ska jag kila iväg o kolla :)

Vi hörs lite senare !

Älskling kommer äntligen hem imorrn ! :')<3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: