24 Februari

Tjooo :)

Hahah, ja.,jag har vart lite död. Men nu är jag tillbaks.. Har missat att skriva så otrooooligt mkt! fan fan fan !
Men ska skärpa mig nu till nya tider. Lovar ! lite iaf..

Kan ju börja med att informera om att min blogg ser olika ut i olika webbläsare...Bäst i Firefox tror jag :)
Håller på med massa ändringar nu så den kan se lite konstig ut då och då..Och om ni stör er på ngt fel så skriv skriv skriv!!

Hmm, när var det jag skrev senast...26 Januari..snart en månad sen :O oj. ja.. Vad har hänt under den här månaden dåå..Jag har fyllt 15 år (9/2) Blivit trackad av en 7a..-.-(slutade med en polisanmälan) Alla hjärtans dag har ju vart också..Den var mysiig ! Bjöd hem lite tjejer o vi hade verkligen jätte kul! Många överaskningar och hemligheter kom fram den kvällen. 16/2 - en myycket bra dag :D<33 Adrian åkte utomlands den 22.."/( SAKNAR SOM FAN)

Och nu är det Sport lov..Lycka för vissa och något av det hemskaste för andra..va tycker du ?

Gårdagen spenderade jag med Natha. Vi gick på bio och sen så fikade vi lite, lite senare på kvällen gick vi på en 3timmars promenad..mys ! Vi träffade på Filip lite också som vi var med. Sen när vi kom hem tjockade vi oss chips och läsk medans vi snackade och hade det riktigt kul. Tror inte vi somnade förän kanske 4 ?

Idag fyller min käre far år, grattis grattis ! Så har gjort ett kort till honom på datorn..sen har han redan fått lite pressenter (aaa) Vi ska nog snart äta lite semlor..(usch..har ingen lust !) Mamma sa att hon hade köpt väärldens minsta semla till mig xD (taaaack!)

Få se om jag skriver något mer lite senare.. Annars får ni ha det bäst :)

Pussar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: