Kristallen

Kollar ni också  på Kristallen ?

Vad tycker ni om dom senaste "vinnarna" ? 
Själv är jag faktiskt lite besviken på några..men..vad spelar de för roll ?  haha, Töntiga Bella ifarten (a)

Nej,.men nu börjar jag verkligen bli uttråkad..vad är alla någonstans..?
Och jag känner mig nere..usch. Ska nog räkna lite matte..

hah.. jag har nog blivigt tokig.


Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkande saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått jätte mycket uppmerkasmhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-28 @ 21:52:44
Postat av: j

fin design,och en bra blogg:)

2009-08-28 @ 21:55:28
URL: http://jjuno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: