Hemma !

Åh, hej.
nu är jag äntligen hemma.

Som ni vet så var jag med Natha igår kväll. Vi åkte in till stan, åt på Tacobar. Men olyckligt vis började de regna och vi både kännde att det inte var så kul att vara kvar i stan så vi åkte hem och tog de lite lugnt en stund. Sen vid kanske...20 tiden gick vi ut och träffade några så pojkar. Stog och väntade på deras mat vid hörnet.

Efter det så drog vi alla hem till Johan ochn Martin för att kolla film (Ovanligt..-.-)
Vi såg någon film med Jim Carey...han va cp och hade två sidor..den hette något med hank (a)
Men eftersom det blev så dålig stämning så drog jag och natha vid kavrt över elva.

Vi valde att gå en annan väg eftersom vi inte ville gå den mörka skogsvägen vid den tiden. Men de andra "bättre" alternativet visade sig inte vara så bra heller. Samlades massa killgäng runt oss som sedan delade upp sig och kom från olika håll. Men vi lyckades ta oss fram till ett övergångsställe där det körde förbi massa bilar. Hade också Adrian i tele.

När vi kom fram mot hökarängens t-bana var det ännu fler av killarna där, så vi fick springa runt bakom tunnelbanan på ngt sätt. men sluta med ännu en skogsväg. Känndes som folk var bakom oss hela tiden - inte kul.

Nä vi kom in gjorde vi först varmchoklad. det var ju jävla kallt ute. Sen värmde vi vitlöksbröd och drack fanta.

Det var vår kväll.
Och nu på dagen tog vi det lugnt. Åkte in till Centrum med hennes pappa. Dom handlade lite o så.
Jätte söt tvättkorg på Lager Haus ! (Dom har förresten fått in jätte söta rosa kuddar ! iih ! ) Sen träffade jag min mamma och vi gick o kollade lite, hon köpte ett par skor på nilson och jag köpte byxor och färgpatron till min skrivare (a)

Det var väll de..nu ska jag göra om lite i rummet och kolla lite bankinställningar.

ha de bäst :)

Puss :*

Postat av: lattemorsa

Ha de bäst du me! : )

2009-08-30 @ 19:43:10
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: