9/8

Hejsan :)

Petra blir ju så sur när jag slutar att skriva så..lika bra att få in lite rader  :)

Den senaste veckan har väll vart..seg (?)

Kom ju hem i lördags (1/8)

Söndagen: Var med Marco, Åkte in till stan träffade Axel en liten stund.

Måndagen:
Åkte in Till stan me Axel och kollade efter en halvårs present  till hans tjej, träffade också Niklas, Fabian och Marco..Slutade så klart i webbhallen...-.- Åkte hem och åt, träffade natha.. vi var ute lite på kvällen och träffade några  trevliga personer..Gick till donken med Richard. Efter några timmar gick vi hem till henne och sov.

Tisdag: Vaknade hos natha..Duschade..åkte hem..Städade och så..

Onsdag: Var o hälsade på morfar på hemmet en stund.. inte så upp piggande.."/
Träffade Nanding och åkte in till stan. Träffade Adrian på kvällen..

Torsdag: Fixade massa saker i centrum med Mamma, hämtade ut ett paket på hemköp med lina som sen följde me mig hem.. Vi drog till flaten o spelade golf och badade med min pappa..xD kul faktiskt :) När vi kom tbx gama vi Chunky Monkey och kollade Potter (:

Fredag: Träffade Nanding och åkte in till Hässelby gård. Träffade Armin som hade en brittney show för oss..
Åkte den långa vägen hem i värmen som gjorde allt så hemskt. Mådde sjukt illa. Mådde inte bra alls..men tog en prommis till hökis och träffade några söta :)

Lördag: Gjorde absolut ingenting på dagen...Emmeli kom till mig vid halv 6, jag åt..sen drog vi till hökis.

Och idag har det bara vart en sjuk tråkig dag.. inte gjort ngt alls..bara läst..träffa någravid bryggan ett kort tag.. aja..

Skriver väll mer senare..
vi hörs <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: