25 Augusti

Då har en ny vecka statat.
Skrev aldrig något igår..men hade aldrig på datorn. Förlåt för de !

Men var väldigt trött igår..La mig på soffan när jag kom från skolan..somnade såklart.. När jag vaknade och hade ätit drog jag till Adrian och var där till nio ungefär.  När jag kom hem mådde jag inte bra alls så gick o la mig direkt.

 Och vad har hänt idag då..Skola som vanligt. Fått den första läxan för terminen. I Engelska såklart.
Men det är bara några få ord till på Torsdag...det ska man väll ta tt klara av ?  Nu när vi visst har engelska 3 gånger i veckan..-.-

Vad vet ni om genetik då ? jag vet en massa !
Och enligt mina ultrasmarta uträkningar så finns det chanser att mitt barn (när jag får barn) får gröna ögon !
Hej jag är tönt :)

Jag börjar tröttna riktigt mycket på dom nya "stenhårda" reglerna i vår skola..
Ex nr 7 Alla mobiltelefoner och MP3-spelare ska vara avstängda under skoltid.

NEJNEJNEJNEJ...det funkar inte för mig. Ingen musik ? no way.

Aja..nu ska måste väll jag vara lite duktig och plugga in Engelska läxan..så vi hörs :)
Puss på er :*

Postat av: lattemorsa

Gröna ögon, det är snyggt!

2009-08-25 @ 20:56:03
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: Annika

kuul med engelska 3 gånger i veckan:P

2009-08-25 @ 21:15:17
URL: http://annikaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: