22 Augusti

Hahah, var på så jävla bra humör igår :D

Vakna i ett ryck imorse, visst inte vart jag var..:S Tven stod på, och allt känndes typ.. Konstigt.
Men Lyckades somna om. Gick upp och åt frukost me mamma och pappa. Ringde till Nanding o snacka lite me henne.

Efter lite problem hemma..Kom jag ut, till centrum. Träffade Nanding. Vi tog en tur runt i centrum. Efter ett tag begav vi oss ut på ett mystiskt uppdrag. För hemligt (och pinsamt!) för att berätta vad. Men vi lyckades iallafall ! :D

Efter ett tag drog vi hit o kollade in alla skolfoton och skolkataloger. Riktigt kul.
La in lite skit på hennes Ipod och nu för ca 20 min stack hon hem, hon var tvungen att gå ut med sin lilla voffsing.

Nu ikväll kommer Natha hit. Direkt från Albin tror jag...Hon sover iaf kvar :)
så, om ni vill ngt är det bara att sms. Annaras kanske jag skriver ngt mer under kvällen :)

Pussar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: