21 Augusti

Hejhej :)

Skrev inget igår..Mormor fyllde 88 och bjöd på Pizza...(aa) Sen var jag så trött när jag kom hem så jag ka mig i sängen och kollade på massa filmer.. Kunde ändå inte sova..Beror säkert på att jag somnade lite hos mormor.. Men ändå. Största sömnproblemen nu dom senaste dagarna..Uach.

Vart  en jätte skön dag idag. Började skolan med syslöjd i 2 timmar, sen sprang  fort som fan till "Studion" Dax för skolfotografering..(USCH USCH USCH, HATA HATA HATA, HEMSKT HEMSK HEMKST) Hur de gick vill jag helst inte skriva om..ehe..Lyckades skämta bort de totalt..snacka om att skämma ut sig.. Får lägga in bilderna sen när dom kommer ;)

FIck även sluta efter det, alltså 11.00 (Vanliga tiden på fredgar är 16.00) Riktigt skööönt ! Jag och Natha gick och åt i Centrum, sen gick vi runt och kollade lite, Natha köpte Smink och en tröja och jag en hårfärg.

Efter ett par timmar mötte vi Filip för att Natha skulle lämna pengar till honom. Efter bara några minuter kom Erik från tunnelbanan. Helt borta som vanligt ..(a) Men han bjöd med oss hem till honom och där har vi vart nu. Vi gjorde allt möhligt, kollade i skolkataloger, lekte med ballonger (Se video), lekte me Hamstara, spelae gitarr och mycket mer.

Men nu ska jag strax äta tror jag..så vi hörs senare, Puss på er !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: