05:03

Tjenare :) align="right" />

Nu var det ett tag sen jag var uppe så här sent, så smart att börja nu när skolan snart drar igång.

Dagen idag har vart lite hit o dit. Började med att hjälpa nanding lite i centrum, blev ett par skit snygga lila jeans till henne. (Dom på bilden e blå)

Senare på kvällen träffades vi massa folk och åkte in till Kungsan. Som vanligt under The Voice konserterna så är det fullproppat med folk. Kan man andas? svar nej. Men där sprang vi runt hela kvällen. Regna gjorde de så klart också. Konserten slutade en halvtimme innan utlovad tid.. bra, dålig ?

Vi gick runt lite i stan för att vänta på att dom största folkmassorna skulle gå ner i T-banorna, efter ett tag gick vi till Hötorgets T-bana. Mycket lugnare än vad jag hade trott..men de flästa går väll till T-centralen för att de är närmast.

På Tunnelbanan träffade jag på Adam, verkligen länge sen. När vi var i ungefär Hökarängen fick vi också syn på att Carro satt bakom oss, och hade gjort de sen slussen...så de kan va :)

Och imorrn är det Cinderella som gäller då, eftersom Nanding fyller år ! Blev en liten krock med min och Adrians halvårsdag..menmen.. Finns inte så mycket att göra åt de nu.

Adrian, om du läser det här så...Ska du veta att du är den underbaraste människan jag känner, jag älskar dig. Det har redan gått ett halvår och det har vart fantastiskt.

EmmaEriica har också precis utsatt min till sin assistent..Börjar bli lite nervös över de...hoppas hon är snäll mot mig nu ! Vet fortfarande inte vad jag har gett mig in på men..det är säker värt de... Spana in hennes blogg för att se vad jag menar ;)

Aja, puss på er..nu kanske det är dags att iallafall lägga sig i sängen ;)

Godnatt på er !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: