5 April

Hejsan :)

Igår kunde jag inte skriva något eftersom jag drog iväg till Danstävlingen i Brännkyrkahallen ganska tidigt. Men vägen dit gjorde jag och min mamma mer komplicerad än vad den var..På en timma hade vi åkt 4 bussar och en tunnelbana. Men men, Melina min kusin var jätte duktig. Hon kom till Semi Final.

Haha,Vissa dansare såg så jävla roliga ut. ojh..Tror jag träffade på nästan hela Let's dance också :P haha :)

På vägen hem köpte vi Pizza och sen chillade vi bara. Jag och Alessandro nördade ett spel hela kvällen.. Dte var ungefär det.

Och nu för ungefär 15 minuter sen åkte de hem till Örebro. Tror att jag och Mamma ska till Centrum och Handla lite kläder nu..Naajs :)

Vill också säga trevlig resa till Nathalie som åkte till Turkiet i går och Till petra som åkte till Eypten idag :)<3

Pusar <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: