3 April

Hejsan..:)
23 mars tror jag att det var sist jag skrev..Ett ganska långt tag., Men som jag alltid säger när jag tappat bloggen. "jag ska bli bättre, jag lovar" Och nu tänker jag prova igen. Men har faktiskt haft en jävla massa att göra nu..många läxor och prov. Pluss att vi har ställt fram klockan en timme också, så vart helt slut på kvällarna.

Nu är våren nog äntligen här, som jag har längtat ! ÅH ! så jävla skönt..ÄLSKA våren :')
Dagen har vart urskön ! Började 10.40 med Spanska, vilket vi bara lekte på. Lunch och sen Rast ute i det sköna vädret ! Vi hoppade lite långhopprep och det var riktigt kul ! Alla är så glada och pigga nu, härligt att se ! Men dte är väll nog bara för att det är lov nu.. Sen hade vi en skit härlig Svenska lektion. Vi fick tillbaka våra svenska prov (VG !) och sen gick vi ut och satte oss i solen. Pratade om allt möljligt med våran lärare och körde att par lekar. Jätte skönt :) Sen var dte bara Hemkunskap där vi bakade bröd :)

Efter skolan drog jag och Oskar (som var snäll och väntade i 1 timme på mig (a) ) till Centrum. Vi gick och Snacka lite med Folket på vår PRAO-plats. Sen gick vi runt lite i Centrum och hjälpte min mamma att handla (aa)

Måste snart börja städa..Ska iväg och kolla på en dans-tävling imorrn. Min Kusin ska nämligen vara med, så vi ska dit o kolla sen ska nog alla hit. Så fullt ös imorrn alltså :)

Fick upp den härliga tanken att det inte är någon skola för mig på 3 veckor nu..Först Påsklovet och sen PRAO i 2 veckor..Inga prov, och inga läxor på 3 hela veckor :') Men så fort jag kommer tillbaks har jaf HK-prov.."/ Är så nervös inför det provet,..åh "/

Aja..nu kanske jag snart ska iväg o möta sandra..
Pussar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: